Gårdagens händelser..

Man ska aldrig vara säker på att det blir som man tänkt sig, men denhär gången blev det mycket bra :D

Jag Evelina Agnes och Amanda satt i Evelina och Amandas lägenhet och drack lite smått. Senare kom Joel Sebba Markus Markus Oskar och Josse dit och drack lite med oss. Men problemet var att det var bara jag som hade dricka nästan, så vi fixade så vi köpte två öl flak av sebba (y) Efter att vi fått ölen och Joel hade varit och kört alla förutom Sebba vill Hertsön så åkte vi tjejer ut med Sebba och Joel på en ragg. Först träffa vi Patrik och sen drog vi driven och efter det hämta vi upp Markus på Hertsön och åkte hemmåt. Amanda följde med oss till Råne och Evelina den torr bullen (just då) stanna hemma. På vägen hem hade vi som roligast då vi hade fått i oss lite mer alkohol och sjöng bra musik. Som tur var slapp jag tränas bak med fyra stycken och fick ta framsätet själv ;) BOSS!

Nu ska jag fortläsa sätta massa bloggar :) ..efter det blir det att kliva upp ur sängen och ta något föda i munnen.
Puss /eee


silly boy


sweat A la la la la long


love in this club


I know you want me

..och så klart Rap das armas och Sexy bitch men dom har jag tjatat ut här på boggen tycker jag ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0