helgen

Ja, nu var det på tiden att ni ska få veta en liiten del av vad jag hunnit göra i helgen!
Har faktiskt kännts som en ovanligt lång helg :) Det var skönt!

Fredag duschade jag och Björn och käkade sen go haburgare med pommes tillsammans med resten av familjen och Sabina och Annika som var här =) Efter det åkte vi med till Carro med hon och Sabina och drack, efter ett tag kom Tobbe också och var med oss. Efter många om och men kom Blomman och hämta upp oss alla och körde oss till Hertsön där det var fest för hela slanten där också Kicki och gänget var. Mer behöver jag inte säga än att ni får bilder och vi kom hem halv tre med chauffören Sebba + att vi kanske var en aning berusade :p


DJ Björnne hos Carro


Tråk-Sabina och Pose-Carro!


Sabina Matte och Annika i dimman :p




B


Sabina Matte och Björn ;D


Vi hitta en stackars liten igelkotte :)


Sötiz :*


DjurplågarN


Matte och Kicki gör vad? :)

...

Lördag iallafall var man ju inte sådär speciellt pigg så vi gorma på här hemma och efter ett tag blev det bakis käk med allihopen i Skoogs familyn från BK, Gott där med! Efter det satt vi bara hemma, jag Björn och mamma satt uppe och drack lite Tequila och grogg, spelade kort och lyssnade på go-musik så efter det kvällen vart slut blev klockan två och man blev åter igen berusad. Härligt Emmelie!

Nu ska jag springa och göra mig någon go flott mat! Är så jäävla hungrig och har varit det hela dagen eftersom vi har haft kök och man har stått och lagat go palt utan att få smaka!
Puss på er! Syns ikväll ;)

Bjuder er förresten på ett litet extra idag!...

Bilder från någon helg sen, hoppas ni inte fått dom för då får ni se dom igen!
Chauffören Joel


Fulla-klubben


M-U-P-P!
Bjuda på sig själv ska man alltid!


Tror ni det skulle sitta fint nu?! :O


Goingar!


Det dagliga :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0