helt rätt!


Läste på Amandas blogg att hon hade länkat ett bra inlägg från BlondinBellas blogg som jag faktiskt också hade tänkt visa er som inte läser Amandas blogg :) Har faktiskt helt slutat läsa BlondinBellas blogg och läser faktiskt ibland Kissies. Lät väl inte så bra, men sant..
http://blondinbella.se/alska-dig-sjalv/#comments

Idag åkte jag in med sju bussen, hade lektion dirket på morgon kvart över åtta och efter det hade jag en lektion som började kvart över tio och slutade elva. Efter dom två lektionerna hade vi två timmas hål och skulle ha datakunskap klockan fem över ett. Men vad händer när jag suttit på skolan i två timmar? ..jo, det kommer två tjejer från min klass som är lika förbannade som jag blev då och säger att vi inte har någon data. Fyyfan så irriterande att ha suttit där helt i onödan och hade desutom varit hemma två timmar tidigare än nu :p Jaja, ingenting att göra åt.

Vi har iallafall fått en liten extra sov morgon imorgon så jag kan ta nio bussen,
våran serveringskunskapslärare Stina ska bort :)
Äntligen får jag träffa älsklingen imorgon också, så jag tror jag drar till Ale!

Annars ska jag bara nöta lite facebook och så vidare nu. Sen tror jag att jag ska käka någonting gott och nyttigt, kanske sallad ;)


åhh, guud när jag hörde kyckling..
tänk er friterad kyckling med ris och sötsursås nu! :D
GIVE ME


PUSS! /eee

Kommentarer
Postat av: amanda

fan vad gott med kyckling, nu läskade du mig :p

2009-09-09 @ 11:19:31
URL: http://amandakerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0