idioter

Jaa, så grymt moget att ringa med Dolt nummer och säga att man är en Fjortis jävel och har en Jävla fet näsa och säger att ni inte fattar hur Björn står ut med mig. Vem är det som verkligen har så roligt och orkar ägna tid åt sånt, och detsutom tro att jag tar åt mig?! Jaja, ring på! Snart vet jag vem det är så..

Annars har jag bara varit och myst på med min älskling hela helgen då blandannat dom/ni ringde osv. Har ju bloggat lite iallfall, men det var som bara mest som snabbast när Björn var och jagade. Plus att min älskling fyllt år också, så vuxen :p Så i söndags hade vi 18 års kalas för hela slanten!


16 maj, Dagen efter vi blev tillsammans :)
Och imorgon är det fyra månader <3


Idag har vi haft varmkök och livsmedelskunskap. Vi har lagat rotmos med kokt korv och efter det gjorde vi in potatis och lök soppa :) Sopp spadet smakade gott för det var det ända jag smaka av, och hade aldrig heller smakat av äckel korven och det där konstiga moset ;) ..Men är det någon som vill ha recept kanske på någonting så skriv, hihi! * Efter lunch när vi ungefär hade gjort hälften så börja jag känna mig svin hängig så när vi slutade gick jag direkt till busskuren och väntade på bussen i en timma. När jag kom hem kastade jag i mig Alvedon och la mig i sängen då Björn precis ringde. Nu har jag också varit och käkat lite pommes och grillkorv så känner mig lite bättre, kan också bero på att Alvedonen börjat verka.

Skulle klippa av gräs mattan och köra in ett kärr med ved idag sa mami, så får väl se när jag hinner med det då. Är ju inte särskillt pigg nu om man säger så. Kanske kan passa på när hon far på mitt föräldramöte ikväll klockan sex :)

Ska ligga och vila ett tag till nu, sen så ska jag gå ut på en luftis och efter det vila meeer. Och SEN kanske, kanske jag drar ett ryck och fösöker med sysslorna och läxa. Har faktiskt fått andra läxan för i år i livsmedelskunskap om potatis och rotfrukter :p
Puss /eee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0