Inte haft tid,

tyvärr! ..men jag har velat blogga men sen har det hänt annat.

Lördagen vart helk OK ändå.
Trodde verkligen att jag skulle ruttna bort av tråkhet eftersom det inte blev att jag fick någon plats på crusingen. Men efter ett tag ringde Björn mig och sa att det inte blev någon jakt på söndagen så han Kicki och Matte kom på kvällen. Vi drack massa mängder och hade faktiskt jävligt roligt fast det bara var några få :) Tidigare på kvällen kom också Johan förbi men drog senare på puben.

Någon bild har jag faktiskt också att bjuda på!

var visst bara en som var duglig till att lägga in ;)
BJÖRN DANSA?! :O

Sen måstre jag bara tillägga att jag längtar tills skoter säsongen, så då får ni en gammal bild från förra året när vi var på havet :D


..nu kom Björn som varit ut en sväng = inget mer bloggande!
Han ska plugga teori och jag tills provet imorgon på glas.
Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0