lämnad

Yes, så kan det vara..
Och tråkigt är det!

Kom till Björn igår, åkte in till stan med 20 över fyra bussen och sen tog jag halv sju bussen till Ale. Mellan bussarna gick jag på stan och shoppade och sen gick jag till Amanda och Evelina :) Ibland är det bra att dom bor i Lule för just igår så räddade dom min mobil från att vara utan ström = jag fick ladda ;)


Idag har jag sovit tills Björn kom hem från jakten. Sen var han hemma några timmar och så for han igen klockan kvar över tre typ. Han kommer nog kring sju igen :D
Imorgon fyller baby 18 så då ska vi käka go smörgåstårta och sånt!
Då får ni också veta vilken den andra presenten är!

Annars händer ingenting, ska stanna här tills på måndag och åka med skolbussen på morgonen.
Nu ska jag gå ut och röka för Sofia och Johan skulle komma förbi en sväng =)

Skriver inget mer idag, utan vi syns senare! Puss och goodbye :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0