stan!

HEJHEJ :D

Igår tog det bara jag och Björn lungt. Vi satt och drack lite med mami papi Stefan Uffe Krissan Daniel och Sofia :) Kanske inte är att ta det så lungt när man dricker men det var en liten tjill kväll.

Idag kanske Pata och Geggan kommer från Jokkmokk, grymt länge sen man träffa dom härliga prickarna! men.. Jag ska faktiskt dissa det i vilket fall som hells och dra till Evelina och Amanda i stan och kanske små dricka lite där och mysa på med bara girlsen =) myspys! Björn åkte iallafall hem för bara ett litet tag sen.



Kicki är i duschen nu, och efter henne ska jag springa in så jag hinner packa och allting tills bussen går 10 i sex eftersom att det blir nog att sova i stan mest troligt. Som jag fattat det? :p
Jaja! Ska lägga in bästjävlamusiken till mobilen nu när man alltid åker buss nu för tiden och sen får ni dom i ett annat inlägg någon dag :D <3


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0