Tisdag den 15 september 18.45


4 månader idag! <3
Bilden är tagen för exakt fyra månader sen, alltså 15 maj dagen det blev vi :)
Dock grymt dålig bild!

Idag slutade jag kring halv tre, då gick jag och Kicki och käka på Waldorf! GOTT :D
Jag åt vitlöksbröd, friterad kyckling med ris och sötsursås och fantaa :p

Nu när jag kom hem har jag bara legat och fixat lite på datorn osv.
Gick precis ut och skulle klippa gräset som jag skulle göra, men då gick gräsklipparen knappt igång så blev inget av det. Vilken otur (A)! Nä, men kommer säkert bli någon annan dag jag åker dit på det igen då pappa kanske hunnit kolla på den!

Ska kila!
Puss, älskar dig Björn skiter verkligen i alla andra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0