Tisdag

Började med hotellkunskap kvar över åtta, efter det fick vi veta att våran vikarie som är istället för våran vanliga lärare som också varit borta hela tiden också var borta. Så vi hade ingen svenska eller engelska, men då gick jag istället och käka på max med Mimmi och Sofia under det underbara tre och en halv timmas hålet! ..NOT, urs! Men maten var god iallafall ;) Efter det långa hålet hade vi datakunskap tills halv tre och efter det slutade jag och tog bussen hem och käkade plättar, som faktiskt var väldigt länge sen och gott :D

Igår kan jag ju meddela er som jag lurade + mig själv, att det inte var något Idol. Tråkigt, men jag gjorde annat istället, vad vet jag inte riktigt :p Kan också passa på och berömma alla för att ni är så bra på att läsa min blogg! Min statistik har verkligen stigit! Tack =)

Nu har jag plockat fram mina uggs, och då kom jag på att jag haft dom en gång när jag kört skoter förra vintern och bränt sönder ena sulan så får se om dom alls åker på något.. Det är så grymt skönt att mysa på i dom så jag kanske måste gå och köpa mig nya hur som hellst! :)

Nu såg jag förresten på www.skopunkten.com att dom hade verynajsfågelbajs med skor + att dom hade uggs!
http://www.skopunkten.com/Start/Kampanjer/38_239354?art=249138

Nu ska jag gå och lasta in "veckans skottärr" med ved. Vi måste köra in ett per vecka och det tar ungefär bara en minut, men tror ni inte lilla Emmelie är för slö för det? Eh joo! Men nu ska det bli så vi hörs(?) om man säger så senare.
Puss /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0