TjenareTja!

Nu har jag precis gjort mig varma mackor, GOTT!
Ensammen hemma = lättlagad mat! :)



Åkte hem med tio över tre bussen idag, skulle först gå på stan och köpa mjukisbyxor med det sket sig totalt. Fick iallafall träffa Björn en sväng, men gjorde nästan bara så att jag börja små sakna han nästan ännu mer. Han kommer ju hit imorgon så inte länge dit.. Men ändå!

Jag har lyft in min lilla lap-top i köket så nu ska jag sitta och nörda här :p Skönt att slippa ligga och bängla i sängen alltid, för just nu var jag inte sugen på det. Plus att jag ska plugga lite på sidan om så det blir Priima Skiinka! Tänkte börja läsa på lite av livsmedelskunskapen eftersom den är till på måndag, sen kör jag hotellkunskap som är tills på tisdag och sen efter det läser jag på lite av serveringskunskapen om jag is som är tills på nästa onsdag :) Skönt med små läxor och inte så många heller. Många som går och har gått Hotell och Restaurang säger att det är en sköön linje som man verkligen inte behöver överanstränga sig med läxor osv, det är perfekt mig!


Nu ska jag sluta babbla och sätta igång!
Om jag väl börjar finns det inget stopp!
Puss på er allihopen! /eee <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0