torsdag

Nu är Björn här, men för tillfället ändå inte här här :p
Han är och gormar på med Johan och dom medans jag ligger här ;)

Idag slutade jag tidigt, så jag Mimmi och Sofia (två tjejer från klassen) gick om på bibblo och efter det och käka på max. På max satt Kicki och Annika som vanligt, så när jag hade käkat klart lämna jag Mimmi och Sofia och drog med dom två andra coolingarna mot Dollar store och Vingårde osv. Efter kom Björn från Boden och åkte med oss mot Råne =)

Idag blir det nog bara att tjilla, ska försöka läsa lite läxa osv.. Tråkigt när man är med Björn, men kan ju passa på att göra det vid sånnahär tillfällen då han inte är med mig så att säga!

Annars ska jag nog kolla klart nu och försöka lägga på ett kål med plugget som är tills på måndag, mycket att läsa :(

Detta inlägg kan inte bli bättre eftersom jag inte gjort något mer intressant idag..
Puss /eee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0