very nice, fågel bajs

Guuds så man far fram och tillbaka!
Men idag, eller ikväll med halv sju bussen kommer Björn till mig.
Så då blir det att vara i råne. 
I helgen vet jag inte hur det blir,
men jag vet att på söndag åker jag till honom igen eftersom han fyller 18 då :D

Idag åkte jag med Eva till skolan, började inte försen kvar i nio då som säkert sagt.
Sen hade jag en matte lektion och idag var svenk/engelska läraren sjuk idag igen så jag hade bara idrott typ två timmar senare så då passa jag på att gå och käka med Mimmi och Sofia och sen gick vi och bytte om till idrotten som började kvar över elva. Efter idrotten slutade vi då alltså eftersom hon då var sjuk. SKÖNT!

..huur som hellst, nyss har jag städat rummet.
Jävlart dammtorka som fan och fixat, very nice fågel bajs!

Igår gick jag på stan eftersom att jag kom in två timmar för tidigt till skolan när vi fick vetra först då att vi inte hade lektioner. Såå jag passa på att handla presenter till Björne!
Jag kan bara berätta en sak jag köpte och det var ett kitt från Kicks med rakhyvel, raklödder och eftersak som var av Hugo Boss märket.
Om det var bra vet då inte jag, men det såg då ut så när vi duscha ;) och gott luktade det!

Andra sakerna får ni nog veta på söndag då han öppnar dom eftersom att han kan tjuvkika här. Inte så speciellt, men alltid någonting :) Så då har jag iallafall köpt det, mina andra planer får bli till juklapp eller kanske bara en present för skojs skull to my lover!

Jaa, nu ska jag försöka fördriva tiden med allt annat jag ska kolla här på datorn innan han kommer så han slipper kolla på mig när jag sitter vid denhär rosa och underbara ..öhuum, saken. URS SÅ JAG HATAR DEN! Så fruuuktansvärt seg, jag måste verkligen lämna in den eftersom den är nyköpt.

Loveyou, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0