23.15

Ska börja med att säga..
GRATTIS SYSTER CARRO PÅ 20ÅRS DAGEN!


Vi har suttit hos henne hela dagen, fikat och snackat skit :)
Kicki och Annika körde in mig så jag var i Ale kring halv nio igårkväll,
idag klockan typ två hämtade hon mig igen :p
Faktiskt så var det vart det (det är det ju alltid) med tanke på att jag inte kommer vara med honom någonting imorgon för att han ska upp och jobba på lördag morgon i Ale. Men på lördag får jag träffa Älsklingen igen.


Denna äckliga bäver låg på Björns gård när vi kom igårkväll.
Han och Kristo hade varit och jagat, hojja!

Imorgon var ända planen att kanske åka klockan sju och käka på Allstar.
Carro Marie Malin Linda Tommy och säkert någon fler har bokat bord :)
Aldrig varit där eftersom jag inte är 18 så skulle vara kuul!
..aya, vi lär ju se vad som händer och sker imorgon..

Nu är det dax att lägga datorn åt sidan för lite sömn.
Slumrat till två gånger på soffan inom några minuter där kring tio,
men jag är vaken fortfarande! hehe.
GODNATT, lev och må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0