Bilder från veckan och förra veckan :)

Här kommer bilderna som jag hunnit knäppa under veckorna jag inte bloggat!


Dom var duktiga dom, jag gav upp och gick in efter att ha tvättat fyra andra bilar under dagen tillsammans med Björn och Kicki. (Onsdag förra veckan då jag hade feber)


Tequila satt och kikade tv med oss skit länge, hon tyckte det var konstigt att det skällde så mycket från tvn :) Men söt var hon!



En hel del fåglar kring Ale-trakten.



Följde med Björn en dag när han skulle röja.




..så mycket alkohol på så få personer?
Trevlig kväll med lite kortbygge och dylikt






Lerduve skjutning med Björn och Kristo!


och en hel den umgåsande med Mira och andra på skolan :)

Nu har jag haft min Sony Ericsson c902 och det blir lite sämre bilder på den fastän den har fem megapixels som på min toutch mobil. Funderar på om jag ska byta tillbaka till min toutch nu igen för en liten stund fast jag verkligen inte gillar den. Funderar på att sälja den och köpa en annan som har lika bra kamera osv :) Får se.. som sagt, klarar verkligen inte av toutch mobiler och 99% av 100 som har en sån säger samma sak som mig. BAJS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0