Dagen före Valborg-dagen

I veckan har jag varit i Ale hos älsklingen några nätter så har faktiskt inte orkat bloggat så väldans mycket som ni kanske ser och märker.
Förra veckan var jag hemma onsdag, torsdag och fredag eftersom jag fick lite feber onsdag och hade massa hosta och lite sånt tjaffs.

Idag har alla i Luleå gått skola till bara ett eftersom lärarna skulle på någonting speciellt :)
När vi slutade kom Mira med mig på stan och jag hittade tillslut en skinnjacka som jag sökte efter! Köpte även ett par lösögonfransar som jag ska testa, har faktiskt aldrig haft på mig sånna :O Konstigt... Jag som gillar sånt ;)
Sen kom Kicki och hämta oss på stan och vi for på Max-driven och käka lite gottigt.
Mira följde sen med till Råne och vi var här hos mig ett tag och sen körde vi hem henne till Töre och gick även in där en sväng. + att jag köpte årets första mjukglass = inte så god.
Kan även säga att igår fyllde Evelinavännen 18år och klarade äver teoriprovet! GRATTIS!
..såå jag och Kicki for dit med lite presenter igår, en tröja/tunika, en rosa tandborste och en toasprut-grej. Det blev lite små inflyttningpresenter eftersom att hon flyttade tillbaka hit till Råne för två veckor sen igen :D

Helgen då, kan bli en hel del alkohol..
Valborg får jag se vad som händer och sker, kan hända att det blir en Pite-runda på lördagen också. Vemvet? ;)

..Nu ska jag fortsätta skriva klart min skräcknovell som jag är lite sent ute med, menmen är huvve dumt får kroppen lida (är trött!!).


Jag ska springa till min dator sen så ni får se lite blandade bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0