Fredag

Guud så skönt att det bara är fredag och inte lördag eller söndag som det alltid annars är när man haft kul kvällen före! :) Men mindre roligt är ju att jag har ju f*n inte bloggat på flera dagar!!

I tisdags var jag på skolan bara ett litet tag.
På eftermiddagen åkte jag Carro Malin in till stan och hämtade Sabina och sen om på Systemet, Lindex, Biltema och MAX :) Efter det var vi bara hemma i byn och härjade ett tag. Björn var också här, men dock bosatt i garaget.

Just när vi kom från stan vängde vi också om hockeyplan där Kicki och Oskar var :)

Onsdag åkte jag en sväng till Ale efter skolan med sen bestämdes det för lite madrassåkning på Rånekörn tillsammans med Kicki Oskar Marie Carro och Sabina så jag och Björn åkte mot Råne och jag for med dom medans Björn då sprang till garaget :P
Men vad hände? JO..

Vi körde fast med BÅDA bilarna, och inte så lite heller.
Så madrassåkningen sket sig och vi stod och putta och gasa i två timmar istället.

Igår var jag hemma hela dagen från skolan osv.
Vi tjillade på, var och handlade lite med Kicki till ikväll då vi ska ha tacokväll osv :)
På kvällen blev det partajj för hela slanten, kul var det!
Så jag tänkte att jag som vanligt beskriver kvällen utav bilder, kulva? :D












Nu har blogg.se laggat ihop totalt! Jag fortsätter med mer bilder imorgon.
Då blir det nog också bilder från ikväll och sen lite övriga bilder som jag har :)
Puss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0