Precis som jag

Igår for Malin hem mitt i natten någon gång, och samtidigt som hon for for också Kicki och Kristo för att hämta en annan Malin i stan så jag blev alltså lämnad kvar själv i huset. Så vad gör man om man är trött och längtar till sängen, jo man går och sover :D

Imorse var jag sååå trött när dom gapade och bad mig komma och äta deras nykokta mackaroner, vika jag måste säga inte var så goda eftersom dom var överkokta och mosiga. Hellre mer åt hårda hållet! ;)
När jag ätit klart tog jag min dator (som stått på köksbordet sen igår då jag och Mallan satt och nörda med varsin dator i över en timma, vi sa fan inte ett endaste ord till varandra eftersom båda två var så inne i sitt :O) och skuttade i sängen igen och har då legat här i någon timma och bara spelat hög musik och tjillat :)

Bilder från veckan.

Vi (jag Kicki Agnes) hjälpte mami när hon handlat :)


Mycket snurr kring byn med massa annt folk :D


Jag körde "gissa maten" via ett MMS till Björn när jag och Kicki satt och åt varsin pommes och lite lökringar och gottigt utanför korvgubben :P


Jag har världens fulaste och sneaste naglarna som finns.
Jag biter på dom så dom knappt syns och jag får alltid ha ont i dom!
Men sluta kan jag inte :S hojja (ni ser ju)
Ni kanske förstår om jag alltid vill göra naglar på salong.
Det dumma är att jag inte kan det nu när jag lördagsjobbar på smaka + att jag inte får ha dom i köket på skitskolan.. Bajs!
På denna bild skulle jag endast visa smutsen eller hur det nu var för att jag och Kicki var duktig en solig dag och tvättade hennes enormt grylliga bil! :)

Lev och Må


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0