tärdlördag

Tänkte dra igenom veckan snabbt nu när jag varit så dålig på uppdatering.

Onsdag - Servering på skolan, kulkul :) Kom hem med onda fötter och somnade med träningsvärk i vänstra armen av allt bärande.

Torsdag - Mami och papi drog till fjällen så jag och Kicki fick ta över "ansvaret" på huset och våran littlebrother. Vi tjillade mest på och gjorde absolut ingenting. Käkade lite hamburgare när Kristo kom osv :)

Fredag (igår) - For på skolan och var dom två lektionerna jag hade. Grymt skönt att komma hem tidigt + att få åka bil hem med Björn som också kom hit :) Vi väntade på Oskar som skulle komma hem och sen tog vi fram grillen och grillade flintastek med lite potatisgratäng, pommes, vitlöksbaguette och pepparsås till! Gott men kolbitar till kött ;) Kvällen bestod av lite allt möjligt tjaffs här hemma..

Idag klev jag och Björn upp klockan nio, fikade och sen städade Kicki och Björn hans bil medans jag gjorde mig iordning för jobb. Elva åkte vi mot stan.. började tolv, slutade fyra efter en lyckad och rolig dag! :D Fick hämtning i stan och Kicki och Oskar + lite MAX-mat! muuuumms!
När vi äntligen kom oss hem slog vi igång en film som hette Last weekend som vi såg tillsammans med Siri som också kom. Efter det blev det lite Mario lir och en Uno sväng när Kristo kom till Kicki och nu står den gamla filmen Titanic och rullar på tv:n. Lite långtråkigt med en så enormt KORT film. 3 TIMMAR! Jag gav upp och sitter nu med Malin i köket, vi har varsin dator och nördar fejjan + lite till på sidanom som nr2 ;) hihi!

Hojja så värdelöst inlägg, men tänkte bara visa att jag lever!
Tiiihii! Puss och Hejs  :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0