Tisdagkväll

Känner mig lite små hängig, så får se om jag kanske är tvungen lämna mina med-servitriser imorgon fast jag inte vill. Vi har nämligen servering imorgon på skolan och det kanske inte är det allra bästa att vara kring folk då man känner sig febrig, har hosta, snuva och ont i halsen.

Nu ikväll var jag Kicki Kristo Mallan och Oskar på OK, handlade lite smått och gott + en hyrfilm.. vilket jag dissade. Dom andra for och såg film hos Malin men icket att jag orkade med det :S Jag ligger just nu istället i sängen och kikar runt lite nu innan klockan nio då jag ska se The Mentalist  och sova :) Garanterat att man hamar med John Blund i någon paus ;) hihi!

Puss och godnatt, livet är intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0