alors on danse!

Ny vecka, och bara två veckor tills dendär förbannade skitskolan börjar om :S
Lägtar absolut intee!


Idag har jag legat i sängen mest, as usual, like always!
Varit upp och käkat lite när Kicki kom på lunch, var upp när Stefan kom förbi, var upp när Erika och Sanna kom förbi och mer har jag inte gjort :)
Tänkte ta mig en dusch och sen gå ner till Stefan och se när dom river ngt gammalt ruckel där på gården med grävmaskin osv, då får jag fördriva lite tid iallafall! Efter det vet jag inte vad man skulle ha hittat på fram till elva ikv då Siripiri kommer hem från Göteborg och jag ska umgåsas med henne och ngn till brud ett tag frammåt natten!
Huuum, jaja tur man har ett liv också..


Testa sjung me ;)
Klart man kan hela texten! BAHAAA..not


Kommentarer
Postat av: Sofia

riktig partylåt i alla fall :D

2010-08-09 @ 16:37:47
URL: http://karlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0