bambotja!

Tjenna gott folk :)

Mina senaste dagar har det faktiskt varit rättså fullt upp! :O

I tisdags hade jag absolut ingenting att göra på morgonen så mami frågade om jag skulle med in till storheden en sväng för lite småshopping och fix, så jag följde med! Vi var om på lite klädaffärer och hittade några plagg, dialect och köpte en till bilmobilladdare och lite smått och gott. Vi var även om till Björn på Bildahl och surrade och sist men inte minst käkade vi en liten burgare på Korvgubben! :)
Vi var hemma rättså sent. När vi kom till Råne for vi om med mat till Carro eftersom hon varit sjuk osv. Sen kom Siri hit en sväng och surrade och efter det tog jag en dusch och gick och la mig.


Vi köpte oljealampor på ÖB när vi sprang in där, bara för skojs skull. Dom funkade faktiskt, blev småmys :)
En placerade vi fint i hallen, men eftersom Doris (våran hund) har sin älsklings plats i den vänstra fårtöljen så stod den lite olämpligt till för hon är väääldigt bra på att vifta på sin hårda svans.


Såg även en liten snutt av snabba cash innan mina ögonlock stängdes :P

Igår klev jag upp klockan nio för att åka till IKEA med mami Krissan och Lisa :)
Vi hittade lite tjaffs, det drar ju alltid iväg när man är på IKEA för då behöver man ju helt plötsligt allting som man egentligen inte behöver ;) menmen.. iaf, efter IKEA prang vi in på Skopunkten och blev där inne lägre än väntat eftersom jag och Lisa fick beslutsångest över varsit par skor. Men det blev tillslut att båda tog sina par i handen hem :) Jag köpte ett par stövlar som har typ 10cm klack, funderingen över dom var bara om jag kommer använda dom någonsin eftersom att jag inte gillar och vara lång med jag ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR klackiskor.. Får väl se, blir ju endast 1,85 i dom(!!!!!) urs fy åt fan.. flaggstången hallåhallå!
Efter IKEA for vi på uppdrag och sen for jag ut och drack alkohol med Päenti som chaufför och Mira Foppa och Snoppis som medalkoholister :P Var hemma så jag somnade ungefär halv tre.




Idag klev jag upp just efter åtta, klädde på mig, drack en stor mängd vatten och lunkade ner till Stefan för lite mer målning. Målade ungefär en halvtimma och efter det hjälpte jag honom ungefär i fyra timmar till med massa annat tjaffs som finns att göra nu när dom håller på att lägga om taket osv + att Stefan har en ganska ont i ett knä och måste egentligen hoppa runt på kryckor så då behövs det lite mer hjälp ibland.

Klockan är bara halv tre och jag är dötrött.. hur ska jag klara hela dagen utan en powernap? ..jag måste iallafall klara det eftersom jag MÅSTE ställa om dygnet.. Men dagarna blir ju så förbannat långa. Kanske man ska försöka somna nio ikv! Skönt :D

Nu håller jag på att kika på mitt blivade schema :)
Ska kika vidare och sen ta en dusch!
Heeiipadå!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahah, självklart har jag bara glassat! Det gör jag alltid ;) Och du vet inte hur god den där efterrätten från Pizza Hut är!!!! Muuuums <3

2010-08-19 @ 15:32:05
URL: http://summertimeblues.blogg.se/
Postat av: Sofia

"Bambootja" hahaha ;)! jaa, ska lägga upp fler en annan dag, alltid roligt att se. Och ja, vafan hade man för bekymmer? INGA ALLS. Dagarna bara rullade på och allt var jätteroligt och man behövde aldrig oroa sig för nåt :o

2010-08-19 @ 16:55:37
URL: http://karlander.blogg.se/
Postat av: Mimmi

de var sjuukt gott ;)

2010-08-19 @ 22:27:03
URL: http://mimmijonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0