En gissning!

Just idag är jag stark, just idag...

Dagen började som sagt med uppstigning just efter åtta men en sådär lagom baksmälla som kan heta duga. Efter mina ungefära fyra timmars arbete hos morbror gick jag hem och lallade mest på..
Malin kom förbi en sväng och det slutade med att jag tillslut började trassla ut hennes hår (hon har haft extensions och efter det fått VÄÄÄÄÄÄRLDENS tova/tovor i håret) och efter ungefär circus sammanlagt en timma hade vi gnatat igenom allting :) Det är ju som småkul att fixa och gorma i andras hår, kan vara en mening med att jag valde Frisör som förstahandsval till gymnaset men kom ju dock inte in..

Nu ikväll har jag plockat ihop lite i mitt rum och även bytt sängkläder :) Sköönt med renbäddat!

Köpte nya påslakan på IKEA igår :)


VAD ÄR DETTA? :D
Få höra en vild gissning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0