Fredag 27 augusti

I´m not hundred in my brain, because I cry for you your fool! -Mitt morgoncitat.
Ojoj, vilken morgon..

Idag var vi lediga från skolan, såå skönt!

Igår var jag en storheden runda med mami och ett litet tag med Carro, efter vi hade avverkat ONOFF, Jysk och Rusta åkte vi mot Bildahl för att snabbsurra med Björn. Efter snabbsurret bar det iväg till MAX för lite käk tillsammans med mami Kicki Kristo och Oskar :) Sen - hem!
Hemma blev det massa tv tittande på blandannat gammelfilmen Linas kvällsbok och klockan åtta såg jag Välkommen hem, åh vilket sorgligt program när dom grät hela tiden på tv också. Jag tyckte det var riktigt hemskt när hon förlorat sin man och mamma :/ Jaja, nog om det. Malin kom också förbi en sväng igårkväll så surrade med henne tills jag gick och la mig vid tio. Skönt!

Jag har inte berättat dethär åt er eftersom det inte varit säkert att just vi skulle få den.
Men vi har köpt stuga :)
Vi kommer få nyckeln idag och bara några timmar så då är det dax för röjning och städning, kan kanske bli roligt.

Den är verkligen skitfin om man bortser från alla grejer som är i den som dom lämnat.
Timmerstuga med bastu och loft osv :)
..guuud så vi ska inreda ;)

Nu ska jag gå och käka lite frukost kanske, ha de! Kramhejs



Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kör man båt dit emmsan ;P // Malin

2010-08-27 @ 21:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0