Godmorgon!

Inte riktigt hunnit få bort sömnen runt ögonen ännu, men jag är fortfarande vääldigt morgontrött och kommer nog alltid vara det! Vaknade 20 över tio idag, skulle få väckning av B tio men så blev det inte för att man ibland kan glömma saker och ting. Jaja, skulle ju inte upp till någonting speciellt iaf :)
Jag somnade just efter tolv så jag har sovit tio timmar inatt, det är nästan lite för mycket för min vänja-om-sig-till-skolan-inlärning.
Vet iallafall att på måndag ska vi samlas klockan tio så då blir det perfekt att kunna ta nio bussen första dagen och endast behöva kliva upp åtta och inte klockan sex som alltid annars till skolan då man inte har sovmornar.

Idag, vad händer idag?
Ja ni, alldeles strax blir det nog en liten dusch och någon slags frunch också :)
Måste även åka och köpa ett lypsyl, fyfan min läppar sprängs snart + halstabletter, min hals är ond idag.
Är lite orolig över att bli sjuk nu eftersom att folk som haft hög feber osv har fått första symtom ont i halsen :S Tror det hade varit småtråkigt att missa första veckan i plugget ändå.. Efter det kan jag säkert mer än gärna bli sjuk (A)

Ikväll om jag inte hunnit bli sjuk vill säga, så ska jag ner till Stefan för att han fyller år. Blir säkert lite fika och öldrickande. Sen styr det nog mor Valvträsk och Timbuktu! :D
Hoppas på en lyckad kväll.

Ni märker ju om jag hinner slänga in något inlägg senare ;)
Godnatt!

 


HAHA, gammeljävlalåtar som är så dåliga att dom blir nästan bra :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0