Goodmorning!

Shit, det är skönt och nysa men nu har jag verkligen gjort det nog många gånger denna morgon. Även lite småtrött och då kan jag ju inte låta bli och gäspa och det gör verkligen sviin ont i halsen när jag gäspar. Tror tamejfan att jag skulle haft halsfluss om jag hade haft kvar mina halsmandlar.. Före jag tog bort dom (alltså när jag hade kvar dom) hade jag heela tiden halsfluss, öroninflamation och även körtelfeber :S det var inte så nice..

Just nu är jag helt ensam hemma, Oskar är på skolan och mamma och Kicki har åkt till Storheden :)
..men så klart är småhundarna hemma med mig!
Kanske man ska gå upp och dricka någonting och ta en rök, var inte så matsugen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0