Har det helt snurrat om?

Tjenaretja!

Igårkväll kom Siri och Agnes hem från Göteborg kring tolv-tiden, så då gick jag ut en sväng tillsammans med Siri och Sofia. Stannade och satt bara och snacka skit ett bra tag till Amanda och Hilda också kom en sväng och sen kom även Agnes och Päenti glidandes.
Efter en lång sunds skitsnack så skulle vi åka hem men drog bara en ragg runt byn, samtidigt så kom någon på den brillianta idén att åka mot stan. Jag Siri Agnes och Päenti åkte mot stan och jag var hemma kring tre inatt.

Imorse har jag då tydligen varit helt i nattmössan?
Klev iallafall upp kvart i ett då Kicki och Kristo hade gjort mackaroner, så jag passade på då så jag slapp göra någonting själv senare :P

Sen har även morbror Stefan varit här och satt mig i arbete för några dagar, jag ska nämligen måla massa brädor som sen ska dit på hans hus. Ska ha målat två varv tillspå söndag och det var väl en del. Ska även klippa hans gräs någon dag kring helgen.
Får se hur jag löser allt när vi även ska fiska kräftor på fredag och ha kräftskiva på lördagkväll + att det är börnkväll/crusing i Råne på lördagkväll och på söndag äre väl detdär skrotrallyt.

Nu vet jag faktiskt inte vad jag skulle ha hittat upp!
:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det har fan slagit om till och med! ;)

2010-08-10 @ 19:56:51
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Jamen visst är det lite läskigt, jag mena jag är ju bara en vanlig liten människa som bor mitt ute i skogen och skriver helt oviktiga inlägg med lite bilder i :P

2010-08-11 @ 13:04:22
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0