Måndag

..och ännu en dag närmare Lulekalaset :)
Hoppas på att få roligt iaf.. får väl se hur det blir med dethär :S

Idag klev jag upp klockan nio, var på vårdcentralen med mami halv tio för att kolla min fot. Dom kunde inte göra så mycket just då, men jag ska få åka på en röntken antingen i Kalix eller i Sunderbyn (vilket som skulle gå fortast). Efter det får dom se vad som blir av..

Detta är då på insidan av fötterna.
Som ni ser så har jag två större "knölar" på höger fot,
och dom gör ont och växer i en säker och sakta takt :S

När vi for från vårdcentralen åkte vi till Carro och släppte ut Tequila en snabbis för att Carro jobbar. Efter det tog jag mig en lååång "powernap". Och vad har jag gjort sen? NADA

Imorgon blir det att stiga upp nio igen, för då ska jag vara hos barnmorskan halv tio för blodprov och nya p-piller. Jobbigt :S Sen hem och duscha och åka till staden med Mira :)
Ska försöka hitta ngt nice till skolan och helgen osv..

Nu ska jag försöka få mitt hår färgat :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0