skitsöndag

Jo, det är vad det är!
MINST SAGT!!

Orkar verkligen inte lägga ut alla bilder nu, jag mår piss.
Får berätta imorgon ist om jag kommer vara hemme ngt,
ska på vårdcentralen halv tio med min fot och efter det ska jag på ett hemligt ställe som jag inte kan skriva här. Fyfan, nu är det slut på dethär, ska det vara eller ska det inte vara? Det får jag nog svar på imorgon. Nu jävlar.


Såhär såg pappas hand ut efter fredagen..
Inte så små blåsor och inte alls uppsvällda fingrar :S


Fick ett småcoolt 27 pack från Kicki igår :)


Jag igår!

Skit på dig, könshuvud.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men gud, vad har hänt? :/

2010-08-01 @ 18:40:13
URL: http://karlander.blogg.se/
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

ajjj stackars din pappa, kram på han!



jag har köpt dom på kappahal (stavning?) för 179:- tror jag det var :)

2010-08-01 @ 19:33:09
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0