Tisdag!

Klev upp nio idag, åkte till vårdcentralen och fixade p-pillras och tog blodTRYCK och inte blodprov som jag råkat skriva tidigare..
Allt var okej, och nu slipper jag detdär för ett år.

När jag kom hem fixade jag mig fort och åkte in med Kristo till stan för att han ändå skulle dit, så var i stan kring elva. Tog mig en liten shoppingrunda, men dom har ju fan inte ett skit på stan! :S Hittade iaf ett par legging/thights, underkläder, örhängen, hårfärg och ett linne :) Det är ju iallfalla nånting! Åkte hem med tio över ett bussen, och då hade jag redan varit less i en timma :P haha, urs så tråkigt det var när det inte fanns någonting att handla + att jag gick själv för att Mira kom aldrig med.

Efter stan har jag suttit ute i det fina vädret ett tag, färgat håret och tagit en dusch + lite annat tjaffs som att äta osv :P Ska väl lägga mig och sova på ungefär två timmar, jag har sovit minimalt lite inatt morför vad jag brukar pga min tidiga uppstigning.

Puss och hejs, leverpastejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0