torsdag..

Igårkväll höll vi igång onsdagspuben nere hos Stefan tills klockan var ett, eller då gick iaf jag hemmåt.
Det var småmys med ett partytält och eld :)


Idag vaknade jag rättså tidigt motför vad jag todde att jag skulle göra eftersom jag drack igår och somnade inte förens klockan närmade sig tre. Jag vaknade nämligen någon gång mellan tio och elva! :O Men det är säkert bara för att jag är ledig, om jag hade jobbat hade jag säkert kunnat sova till klockan två.

Får se vad som händer och sker ikväll, hela helgen kommer iallafall spenderas i Luleå med massa folk, bra artister och alkohol! Nå mer än så vet jag inte, hoppas på en lyckad helg men..

Jag och Evelina inne på Fiskekyrkan förra Lulekalaset :)
Väldigt lyckad kväll med Tomas Ledin osv!
Hoppas på repris!

Nu ska jag nog ta och fundera på en dusch och lite sånt.
Ses säkert i helgen gott folk!
Byee


Kommentarer
Postat av: evelina

förra året var de ju skitkul, så jag hoppas också på en repris! :D

2010-08-05 @ 14:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0