lönen har kommit :P

Min måndag och min tisdag har bestått av skola och stan!

Igår slutade jag klockan fem efter min första teckenspråkslektion :) Det var roligt som få lektioner! Efter det sprang jag och Mira snabbt om på några affärer och sen gick vi och åt en varm baguette från Smaka och efter det sprang vi inne på Shopping 20 minuter tills dom stängde och sen sista timman på Smedjan tills dom stängde :) Very nice fågel bajs. Med mig hem igår fick jag ett mascara kitt med en väldigt bra mascara, ögonkräm och sminkborttagning :) Innan halv åtta bussen gick sprang vi också in på Hemmakväll för lite snarra ;)






mmmm, dom är så jävla goda :)
För övrigt så ösregnade det när vi sprang över stan så vi var lite småblöta :P

..väl hemma bänkade jag mig framför Fångarna på fortet och sen sängen och somnade skönt klockan tio, dock vaknade jag klockan två då Doris gnällde över att hon ville ut! Det är andra dagen denna vecka hon kommer till mig, hon vet att jag alltid vaknar och därför kommer hon till mig och jag blir då strffad. Sist kom hon klockan 20 i tre :S Söt Doris har nog ätit någonting olämpligt, eller vad tror ni? :P

Hon ser lite skamsen ut här med öronen :P

Idag har jag haft kök hela dagen, men gick dock klockan ett pga av tandläkartid 20 över ett så nu har jag rotfyllt och allt är klart äntligen! Efter tandis sprang jag på stan och köpte ett par uggs från ECCO och en stickad kofta från Cubus samt "tre betala för två" hittade jag så då tog jag ett par jeansleggings och två linnen! Sen kom Siri och vi gick och käkade lite på MAX och efter det så sprang vi på Stadium för att kika om några vinterjackor kommit in, men icke det så jag hittade ett par Nike skor istället. Dom är likadana som vina vita Nike fast dom är nu istället vit/svart/rosa! NICE :D Sammanlagt har det gått ungefär 3000kronor idag :O

På storköket idag fick vi laga en hel stor kyckling var.
Nog kändes det lite obehagligt att hålla på med dendär när den var "rå" :P
Slibbigt värre, men tillslut blev det iallafall currykyckling :)
Hann dock inte smaka eftersom jag gick lite tidigare,
men måste höra med dom andra imorgon hur resultatet blev ;)

NU ska jag ta en bastu, tror den har hunnit bli varm :) Efter det blir det återigen Fångarna på fortet! Det är ju såå bra och spännande! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0