(Y)

Tummen upp för er läsare!
Statistiken går sakta men säkert uppåt :D kul!

Idag har jag bara varit hemma och tagit det lungt med förkylningen och hela faderullan. Förutom det har det väl varit en bra dag också :) Sovit en massa timmar inatt, och idag somnade jag ännu fler timmar på soffan efter ungefär halva filmen som jag och Kicki slog på.
Nu ikväll innan Fångarna på fortet som började klockan åtta så gick jag och tog en dusch så jag tänkte slippa sova med blött hår men icket att det hunnit torka ännu.. Sova med blött hår skadar inte, men fyfan så risigt det är på morgonen, inte pga att det står åt alla håll utan det är som svinto typ nere vid topparna :O

Jag blir hemma imorgon också, jag tänkte försöka bli helt frisk och åka på skolan torsdag och fredag istället. Vi har utomhus lek nere på Gültsa imorgon tillsammans med alla på HR så det kanske inte var det bästa heller just pga sjukan. Men som sagt på torsdag är det nya friska tag!!


Selma och Doris älskar att äta olika sorters ogräs.
Här står Doris och halvspyr för att hon ätit lite för mycket och Selma knaprar vidare :P


Våran egna lilla Doris, hon är så jääävla söt chooiie :D


Tre fåglar kom flygandes rakt mot köksfönstret idag, två väjde men en flög rakt in och hamnade lite smått groggy i blomlådan. Efter ett tag flög det iväg lite smått i sidled och störtade....


...vid bastun som står mitt emot oss (en bastu på hjul som man kan dra baki bil om någon undrar) och därifrån flög den och kvicknade till i ett träd :P

Haha, vi var nära på att skjuta ihjäl lille pippin med luftgeväret, men den fick leva!
Så snäll som vi är.. hihi

Nä nu ska jag sova, har varit rättså bra på att sova senaste dagarna pga sjukan så ska nog inte vara så svårt ikväll heller :D Godernatten!

..shit, hur många gånger har jag hunnit nysa under detta inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0