you where always on my mind

Jag tar och berättar lite om helgen idag iaf..
Vi har varit och käkat i Persön idag, annars har jag endast legat inne.
Det jag har kvar att göra idag är att duscha, ojoj så stressigt liv jag har.. NOT

Fredagen spenderades här med lite grillning, och massa folkochfest.

















Lördagen (igår) drog vi fest hos Magnus med säckhoppning, sockerkrig (igen) osvosv.. Det är fullt med socker i min säng och jag har nog flera deciliter med socker i håret som jag går och kliar uti men snart blir det äntligen duschen. Jag är ju snäll och bloggar åt er före :P
Sockerkriget började när vi hade fest förra söndagen hos Magnus. Då spelade vi låten "Pour som sugar on me" och vad gör inte Magnus då? Joo han hämtar massa socker och häller över alla. Så därför fortsatte det då hos han igår också.



(förberedelser inför säckracet)
Det kunde gått illa.
Vi var två och två i en säck och skulle hoppa fram till en stolpe + runt den och tillbaka men jag och Mira som hoppade i lag krashade med två andra lag osvosv. Alla var som galen :P Tror nog inte det fanns någon som kunde köra in till sjukhus där ;) haha!

..filmer vet jag ju som sagt inte hur man lägger in på bloggen, så det är nog lika bra att jag inte kan det då heller.. Ni vill nog inte se dom :P STÖKIGT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0