åh :/

Helgen är slut, åter igen!
Dom går på tok för fort!
Lov snart, tur det iallafall :)

I fredags tog jag det vääääldigt lungt, inte en droppe alkohol och somnade kring halv elva. Såg Robinson och bara yrade på här hemma som en zombie för att jag var så trött.

Igår kom Björn hit efter många om och men.. Vi festade med Kicki Annika och Malin tills dom drog till Kronan och såg Magnus och gänget spela. Efter det var det bara jag Björn mami papi krissan och uffe kvar och då gick vi typ och la oss. Hann nog få i oss nog mycket ändå ;) Vi såg såklart Robinsonfinalen också nu när vi har följt det. Förövrigt klev vi upp småtidigt och fikade sen drog Bjärta igen..

Vad händer idag? En dusch är min ända plan ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0