:D

Några är bättre än inget, jag fick svar av folk som läste :P
Fast ni som skrev vet jag redan att ni läste ;) hihi!
Men som sagt, det är nog bara dom som vågar erkänna :O

Några tjillektioner på måndag och praktik på tisdag återstår och efter det är det LOV. Hur jävla skönt känns inte det just nu? Som vanligt är jag mest bara sur på bussarna, och vädret litegrann. Antingen är det 30 minusgrader eller så är det snöstorm, kan det inte BARA snöa eller BARA vara någon ynka minusgrad så man iallafall kan befinna sig ute i längre än några sekunder?..

Ikväll tror jag det blir väldigt väldigt lungt, Malin kanske ville ha färgat sitt hår så det passade perfekt för en tjillkväll efter tacosen med lite hårfärgning, robinson och chips&dipp + såklart ett sjuhelvetes bra umgänge! HASS (Y)

Eftersom jag var tvungen säga vad jag önskade mig i julklapp (önskar mig inget speciellt) för någon vecka sen till mami så sitter suget fortfarande kvar. Har man gjort en måste man göra 100. Jag ska ju nämligen tattuera mig igen, och därför önskade jag mig den av mami och papi. Jag nöjer mig inte med två, och jag har nu planerat ända sen jag gjorde rosen att jag ska göra en döskalle på låret. Jag har hittat en skitfin i Laila Bagges kollektion som jag fick sug av idag när jag även såg den på stan som ett smycke. Eller som sagt, ska man fortsätta uppifrån rosen istället och vänta med låret till sist? Ska hursomhellst snacka med han från överkalix som gjorde rosen, sen får vi se vars det bär av! Äh, nu kör vi!


(inte denna typ av döskalle, om det blir får ni se den typen sen)

Byebyebloggen, asså bah tyyyyp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0