Dag 1. Presentera mig själv

Jani! Vem är jag? Vet jag ens det själv just nu? Jag är nog i det stadiet där jag verken vet var jag har mina två fötter eller vad jag vill. Dom är och svävar någonstans högre upp och mina tankar bankar snart sönder min skalle.

Jag är iallafall en tjej vid namn Emmelie Elsa Skoog, 16år och född uppvuxen och bor i Råneå som har världens bästa familj, vänner och även pojkvän. Jag går Hotell- och restaurangprogrammet i Luleå andra året och ÄLSKAR rosa. Jag är alltid överaktiv och älskar att festa och leva om. Jag är inte så tjejig av mig på det tjejiga sättet även fast jag gillar att fixa och trixa med tex naglar och hår samt sminka. För ni som vill veta lite mer exakt så har jag två tattueringar och en tredje inte så långt ifrån, tre ringar på fingrarna, ett smycke i naveln, åtta ploppar i öronen och alltid rosa nagellack på tårna. På vintern kör jag skoter och sommaren blir det såklart mycket sola men betydligt mindre bad. Mitt nästa mål är såklart körkortet, bygga hus och det som hör till. Jag hatar "mellanårstiderna" vår och höst, om det ska vara något så ska det vara antingen sommar eller vinter, snö eller sol och inte slask eller blåst. Jahajaha, nudå?

För ni som vill veta vad jag önskar mig i julklapp:
Ny TV
Tattuering
Smycken
Massagetid
Senaste The sims
Donkey kong på Wii
Presentkort, pengar
-Tack på förhand, det går bra att skicka med posten också ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0