Dag 2. Meningen med mitt bloggnamn

Mitt bloggnamn? Det kan nog vilken hassare som hellst lista ut varför jag heter som jag heter ;) Det är ju inte alls för att jag just heter Emmelie Skoog, nejnej.. Haha, men ja vad ska man säga det är väl just för att jag heter Emmelie Skoog och det är enkelt och komma igåg (om man då vet vad jag heter) och ett självklart bloggnamn att välja om man inte kommer på något annat. Precis som jag inte gjorde med min extreeemt påhittiga fantasi ;) hehe.. Sängen nästa efter en kväll hos Malin åså. Godnatt. -Min blogg är ju för övrigt knäpp, allt blir ihoptryckt som en boll och det blir skittrist att läsa bara för att jag inte kan lägga in några bilder jag tar eller någonting sånt. Men håll utkik för snart när det blir 100 igen kommer det väl en bildbomb ;)

Kommentarer
Postat av: emmelie

hehe tack hörru! :D

2010-12-22 @ 03:08:02
URL: http://ekristo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0