Dag 3. En sak jag älskar från min garderob

Jag kan ju säga att det finns just nu mycket jag hatar från min garderob eftersom mycket är för pösigt osv sen jag gått ner i vikt för allt som varit senaste tiden och den hade behövat sig en rensning med en svartsäcksrulle på lager :P

Jag älskar ju såklart alla mina linnen eftersom dom bor jag i, jag har dom under allt och till allt. Sen älskar jag ju leggings för det bor jag också i, sen även mina jeans som jag haft i flera år (såklart är det dom jeans som man haft längst som är skönast och dom har också flera hål mellan benen)..

FAVORITER: Gina linnen av alla de färger äger jag, ett par leggings från Cubus och Jeansen kan jag ju tillägga att dom är från jeansterminalen :)

Fick två linnen till i julklapp så nu har jag nog så det räcker ett tag :D
Kanske hittar mig någon ny färg på stan i veckan,
förresten kanske jag drar in en sväng idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0