Dag 4. Dethär har jag köpt idag

Eftersom jag precis vaknat typ och endast legat i sängen har jag såklart inte hunnit köpa någonting, därför berättar jag om gårdagens affärer :)

Igår handlade jag en powerking på kioskipraten efter att vi solat (har även handlat en soltid) sen på hockeyn så betalade jag först en biljett, sen mitt i allt i fyllan köpte jag fem stycken lotter som jag typ måste kolla om jag vann idag på? Sen så handlade jag någon breezer och några minntu shots osv i baren under hockeyn.

-Det gick väl några hundra igen som vanligt!

Igår var det faktiskt trevligt, jag och Mallan drog till stan för solning och systemet. Efter det blåste vi hem igen och började dricka och sen gick hockeybussen klockan 10 i 6 från busstation. Det var en grymt dålig match av det vi såg vill säga, men kul hade vi! Hemma igen så fortsatte vi dricka och hassa på :)

Snart är dax för mig att kliva upp men först ska ni få några bilder av mig!














såådär, imorgon lär det bli fullproppat med pics här :P eller mitt i allt har jag inte tagit en ända pga olika anledningar som kan hända då och då ;) puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

superfin bild på dig där i början! :D

2011-01-02 @ 13:53:38
URL: http://karlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0