:)

..har jag inget liv eller har jag inget liv?
Vad händer ikväll egenligen?
Känns som att jag nästan vill spara mig till juldagen och nyår osv och gå all in då stället och kanske vara nykter nu dom sista helgerna innan årets slut, men så lär det ju absolut inte bli. Mitt i allt blir det något rave ikväll.

Efter skolan blev det solning med VJ + stan en snabbsväng och sen körde Jocke hem oss :) Nu ska jag prova kläderna jag handla igår på stan..jag är en sån som aldrig is prova kläder på stan, utan jag gör det hemma :P

Snart blir der iallafall lax, pressad potatis och skagenröra :)
finns det något godare än mammas skagenröra? ..tror inte det!

Hör av er..xoxo

 
Det var en gång en blyg man som satt med sin dotter i sängen.
Plötsligt frågar flickan sin far vad det är för något konstigt han har mellan benen.
Litet förläget och lite panikartat svarar pappan att det är en fågel som ligger och sov
er.
Efter en stund vaknar pappan av en fruktansvärd smärta i skrevet.
Han frågar flickan vad det är som har hänt.
- Jo! Förklarar flickan. Jag tyckte att fågeln såg så söt ut att jag började leka med den. Men plötsligt reste den på sig och spottade mig i ansiktet. Då blev jag så förbannad att jag bröt nacken av den, brände upp boet och krossade äggen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0