God Jul!

Lite sent, jag vet men jag har inte haft tid eller alls varit så sugen på att blogga eftersom det inte gått och lägga in bilder eller någonting men genom en lite knapp fixade jag allt och nu bloggar jag ;)

Lite snabbt vad jag fått i Julklapp då:
Av mami och papi fick jag sängkläder, presentkort, massage (kan göra vilken behandling jag vill för 1300), tre stycken olika The Sims 3 spel, linne osvosv :)
Av älskling fick jag ett set med Britney Spears parfym, body lotion och duschkräm och även ett presentkort från Kicks :)
Av Eva (Björns mamma) fick jag en sminkning för 500 kronor på Makeupstore och av hans farmor fick jag ett presentkort på HM! :)
Sen har jag även fått av släkten och massa annat "småtjaffs" av mami osv :) Glömt säga en massa, och det är mening för kommer då ändå inte ihåg allt :P

Själv är dom ända julklapparna jag köpt ett presentkort på 1000 spänn på Bastukällan tillsammans med syrrorna och deras pojkvänner + Björn till mamma och pappa, en egen liten julklapp till dom som bestod av två tändare där det stod "Pappas tändare" och "Erika - någonting om henne", skridskor till brorsan tillsammans med syrrorna, ett bra förstakitt med brödros, vattenkokare och kaffekokare till Björn + en Tapout tröja sen var det väl inget mer jag köpt. Kan säga att jag har köpt grymt mycket julklappar till mig själv på senaste, massa jävla kläder i stooora lass :D ..men det gillas!

Vad ska jag mer berätta om Julen, ända julbordet jag ätit var på Julafton hos farmor och farfar. Efter vi varit där for vi hem och Björn och Andreas kom blandannat :) Myspys, sen blev det en fylla på jul med som även dagen före. Juldagen är nog inte att tala om, kan säga att jag fick mig nog årets fylla tillslut :P Jag blåste inte grönt när jag vaknade igår, och det har aldrig hänt förut. Björn var nykter den kvällen för han hade jour och det var nog tur för jag behövde mycket hjälp som det lät på alla dagen efter. Kan iallafall inte gå på/med min höft ordentligt, hörde att jag ramlat tre gånger en gång ute en gång in i speglarna i hallen och en gång i duschdörrarna och det hade tydligen inte brakat med måtta :P haha, ja ojoj!

Jag kan sammanfatta julen som en jävligt bra jul!


JULAFTON:








JULDAN:




xoxo /eee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0