haha, wtf?! :O dagens skämt

Läste precis i en blogg att en tjej tror att jag vill vara som henne eller något liknande? Vilket skämt.. Hur stört och osant är inte det på en skala? :P Det är det sista jag vill vara och jag har absolut inte tänkt på ett skit vad du skrivit utan jag går efter mig själv och vad jag vill och inte vad du skriver och gjort och gör och vill göra? Haha, dagens bästa skämt. Dethär är ju bara så jävla töntigt! Hur gammal är man egentligen? Man märker ju vem som tar åt sig.. Jag tar inte åt mig ett skit eftersom jag absolut inte kan hålla med om vad som sägs, jag reagerade bara på "Tack E" Bara därför borde jag fara och gadda mig hellst igår och skriva om hur icke tjejjig jag är, GAHAHAHA! Det handlar ju bara om avundsjuka alltihopa? lev för dig själv för helvete. Ojojoj, vem är det som tattuerat in rosor? :P HAHAHAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: hahaha

men lillavän hon är då hemskt mycket bättre än dig på alla sätt och vis..haha gå och kolla tågen förhelvete!

2010-12-19 @ 15:06:54
Postat av: Anonym

"tack e" kanske betyder tack för mig typ?

2010-12-19 @ 15:50:38
Postat av: Anonym

"tack E" kanske står för att hon tackar för sig själv. tänk på de.

2010-12-19 @ 15:56:15
Postat av: Anonym

Sluta med era bloggbråk emmo.. skit i henne!!

2010-12-19 @ 16:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0