happ!

så nu tycker ni att jag skriver ointressant igen?
..hum, varför far och fladdrar min statistik som en berg- och dalbana? :O

Igår blev det bara att fara och kika på en bil i Pite med Victor och John också såklart Björn då! Ingen bil där så nu har han fixat en annan :) skönt att ta sig någonstans när man är här i Ale ifall vi kommer på någonting.. Hur som hellst, alltså blev det ingen prommis till något sällskap utan vi somnade tidigt som små barn.

Idag har praktiken gått liika praa :D
Har skurit en massa kött, gjort marinad till det, en sås, bröd, skalat potatis (cool maskin som gör det :P) sen även klyftat potatis osv.. allting ska ju räcka till BARA ungefär 150 pers så det finns ju det man har att göra :) Det finns alltid tre luchrätter att välja på per dag, en vanlig, en vegetarisk och en gluten/laktosfri. Idag var det blandannat kött, hollandaisesås, potatisgratäng och klyftpotatis :) mumma!



När Björn har slutat och kommer hem så ska vi åka till hans farmor och käka och sen även bära några soffor från henne som Björn ska få :) ..vad tror ni är på G? ;) :O
Senare ikväll MÅSTE jag färga håret, så jag ska åka och köpa hårfärg på Ica i Antnäs senare :) då kanske det även sliker ned lite gott i korgen, var längesen jag mummsade i mig chirre och dirre känns det som. Men så duktig jag var som höll mig ifrån chili cheesen igår när Victor och John skulle äta på Max :D Kanske var för att vi redan hade ätit just innan vi for :O Men ändå, man brukar ju aldrig stå emot en chili cheese påse ;)
Får se om Björn kan försöka hjälpa mig på dom ställen jag inte ser själv med färgen, annars kanske jag slavar Lisa till det eller så :P ..jajaja, det återstår ju att se! -bli något av det ska det då!!

Heeejdå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0