hockey?

haha, ojoj att jag hade roligt igår :D

Bakis som fan på dagen, Malin kom klockan fyra och vi började dricka. Klockan fem började matchen och då var vi ungefär kanon.. Vi såg första perioden, andra och tredje råkade vi missa men vi hade kul i baren istället :P Sökigt inne på Max efteråt och sen på vägen hem var vi gode enögd ;) När vi väl kom hem till oss hade dom lite roligt åt oss eftersom vi var så full. Efter ett tag drog vi vidare till Tobbe, från början var det bara jag Tobbe och Malin och efter det kom det massa fler folk :D
Det blev två hårda dagar denhär helgen, ni ser jag skrev tidigare att det blir nog lungt och att jag kanske är nykter fram till jul och nyår men det blev tvärt om. Men kul som fan har denhär helgen varit!
Om jag inte berättat det så satt vi uppe på Napoli med massa folk och drack :) Jag och Malin drog dit med Krille Siri Agnes och Päenti sen kom det fler folk :) Men igår hade jag nog extra roligt :P












Det var allt för idag trorjag för snart är nog Björn på väg till mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0