Hum..

Jag måste nog också starta igång en såndär "30dagars lista" men jag vet ju inte vilken av dom jag ska välja.. Jag har hittat några stycken intressanta men ska fundera ett tag vad jag vill berätta om och sen ser ni ju ;) Jag tror att det kommer verkligen bli ett lyft i bloggen, roligare samtidigt som det finns en extragrej att blogga om varje dag!
Sen kan ju ni ge tips om vad ni vill jag ska skriva?
Idag var det iallafall min näst sista dag på praktiken, imorgon blir min sista eller kan hända att det blir tisdag nästa vecka också men... Ska bli tråkigt, såklart väldigt skönt när det blir lov. Hade verkligen inte velat tillbaka till skolan nu som vanligt innan något lov, ursnej! På tal om skolan och bussar och hela faderittan så...VARFÖR HAR DOM ÄNDRAT OCH DRAGIT IN PÅ BUSSTIDERNA!? Det var ju nog med vansinne innan, och nu ska dom krångla till det ännu mer? I måndags då jag åkte in med bussen klockan nio så hade dom bara en buss och dom brukar alltid ha två bussar som är smockade. Såklart så beställde dom ändå en extrabuss, hur fan tänker dom? ÅH

Ska springa på stan en sväng på fredag och kika efter några julklappar :)
Snart kommer nog Björn! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0