igår - idag

Tjenna :)


Startar eran morgon med loca eftersom jag startade min morgon på så vis ;)
hur bra som hellst eller vad säger ni? :D
blir såå glad av den, därför vill jag lyssna på den hela tiden,
äntligen har Björn erkännt att han tycker den är bra och sjunger och har sig ;)<3

Onsdagkväll for vi till Erik där blandannat hans tjej Lena och Lisa Tobbe Krissan var :) Mycket surr och jävligt mycket garv :P Erik fyllde 29 hela år så därför blev vi bjuden på lite fika osv också :D gottigtgottigt!

Igår fick jag sluta praktiken tidigare för att hinna med bussen till stan för att jag sen skulle till Råne. Gick på stan + storheden med Kicki och Kristo. Jag hittade en julklapp till Björn, en fondation, två tröjor/tunikor åt mig och en MORGONROCK! En leopard med lite rosa sidensömmar ;) hur nice låter inte det? och fyfan så skön den är, har nämligen på mig den nu! Vi köpte även en julklapp åt våran bror och lite annat tjaffs.
Åkte sen hem kring halv fem med Björn när han slutat, då käkade vi bara och såg en massa tv. Tror fan klockan var halv tio när jag somnade igårkväll?

Mina underbart snygga brännmärken på armen, från praktiken..


Idag ska jag åka in med elvabussen för att ha svenska och arl + skriva ett prov. Lär få vänta på bussen sen efter jag skrivit provet så då går jag nog och solar nere på Suntan :D Två flugor i en smäll!
Ikväll? Tror jag hittar på något mer eller mindre roligt! :D


Mamma och Björn gjorde kaffe i Tassimo maskinen.
Inte precis fösta gången jag ser någon göra i den,
men nu fick jag lust att visa er som inte sett hur det kan bli av den :)
Förstår mig inte på er alla där ute som dricker kaffe?
Det luktar, smakar och ser svinigt ut..

BYE, bussen går på en halvtimma ungefär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0