mohaha!

Gårdagen bestod av skola, en 20minutare i solariumet och sen vidare mot Ale med Bjärta.

Praktiken har varit nice idag igen :) Jag blir nog glad av detdär stället ändå på något sätt? :D Tur det iallafall, urs vilka surigar det finns som jobbar på fik och restauranger osv..speciellt när det är stress. Jag menar? Hellergud, ta det lungt? -haha!
När Björn och resten av detta hus kommer hem blir det nog käk, ska även ringa Björn och be om chips och dipp. Blev dock inte ens det sist jag skrev det..trorjag? :O Efter käk pratades det om hårfärgning, hans mami ville att jag skulle färga på henne och jag passar väl också på och färga då eftersom jag tänkt göra det nu huuur länge som hellst men det har inte blivit. E4:an blir bara redare och bredare :S Köpte hårfärg igår, svartbrun :) Men jag ångrade mig nog, skulle bara ha tagit mörkbrun som vanligt men jajja det nöts fort. Vill nog inte ha svart igen som jag hade förut. Jag hade däremot velat göra något galet i mitt hår, tex röda slingor hade varit coolt! Jaja, hoppas jag nu inte misslyckas med hennes hår så blir allt bra :D

xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0