Onsdag :)

Praktiken (Y) like always.

Igår färgade Björns farmor mitt hår, jag behövde inte färga någonting på Eva men det kanske blir idag istället?

"svartbrun"


Vad annars kommer hända idag? huum.. Torsdag imorgon och det lutar nog mot hockey med Mallan, får se om jag hinner och tar mig osv :) Har fått jobb mellan 13 och 23 på lördag i ersnäs på restaurangen där, så jag måste kolla upp detdär och det kommer funka med Björn så han kan köra och hämta och lite sånt.. Kommer vara helt slutkörd, det är ju nästan nog efter en praktikdag med mycket sömn före det.

Jaja, snart kommer iallafall Björn så då händer väl kanske något mer iaf :)
Men jag tycker det är perfekt tid jag behöver "vänta" på honom varje dag eftersom jag kommer hem kring klockan tre och sen kommer han kring klockan fem och då har jag hunnit kolla datorn typ facebook, alla bloggar jag läser + bloggat själv, plus gjort annat så jag klagar ändå inte sådär värst mycket :P

xoxo /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0