så nu tänder vi på, alltså ljuset! höhöhö

Så jävla sköön! :D

 

Jag kanske borde berätta lite om min helg? Kan börja med och säga att det blev helt och hållet tummen upp (Y) Fredag vart det en grymt trevlig kväll med idolfinal och lite alkohol på det då såklart ;) Skönt att Jay vann, vad tyckte ni? :) Det blev inte att dra vidare någonstans utan vi var från början till slut hemma hos oss.

Mangemus! :)

Mammamutti! :P

Morbrorgeek! :)

 

Lördag blev en liten resa värre bara. Började med att jag var smått bakis med fick ändå i mig första cidern där vid sex eller någonting. Sen var det ju såklart inget problem att få i sig mer så det slutade med en fylla där med.. Galet stökigt, kom en massa folk och vi hade det allmänt party :D Blev många likör43,kaffe,grädde + en massa groggar, cider och öl..så alltså en salig blandning som såklart gjorde så att jag inte fick slippa vara bakis då heller.

Vi har även spenderat söndagen som en typ "kortdag", vi spelade en massa hjärtersju osv.. Skönt med bara en massa mys, även filmer för hela slanten blev det. pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0