Torsdag

Godmorgon :)
Vaknade på riktigt nu, annars har jag vaknat tre gånger till då Björn for till jobbet och då han ringt två gånger :) Men sånt störs då absolut inte jag av :) Jag vet en del som kan bli typ skogstokig så fort man råkar ringa fel tid, fattar inte??

Igår vart det en tjillkväll, pappa kom hem från skogen redan igår för att det var för kallt så han och Andreas satt här och tog någon snaps i 1,1kilos glasen och han löste även ut rubikskuben som någon annan nörd med pannlampa :P Ja hur det såg ut! Hur vi fick skratta ibland :P
Björn åkte klockan åtta på en jourutryckning och kom kring elva någon gång så det vart lite trist att han var tvungen fara mitt i allt men han kom ju såklart tillbaka sen och sov med mig :) Vilket lyx duva? ;)
 

Mallan frågade mig precis om jag ska med till stan på bolaget och en solning, såklart tackar jag inte nej så lets go and take a shower! Var på stan och storheden igår redan flera timmar men det skadar inte en dag till ;) Kanske händer att man går in en sväng någon annanstans och hittar något nice till nyår, vet som inte vad man skulle ha tagit på sig :S ångesten stiiiiger stort men sakta.
Efter stan blir det bara hem och sen ta hockeybussen härifrån Råne mot stan för att se derby Luleå-Skellefteå. Tror att det är bra att passa sig så man inte mitt i allt flyger som en vante, det lär ju vara tryck dom heter duga på läktarn :D Alkohol ikväll också!

xoxo

Tycker den är grymt skön nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0